Translate

sâmbătă, 18 iunie 2011

Gânduri de final

Final de an şcolar , final de campanie şi la Şcoala lui Andrei. În ambele demersuri, eforturile au fost numeroase,iar implicarea fiecăruia a ajutat să ajungem pe poziţia actuală a clasamentului naţional.
Ce ne putem dori de la această vacanţă ? Să încununeze strădania acestor ultime săptămâni, aducându-ne veştile dorite în adâncul unor suflete de copii minunaţi.

Până atunci, gândurile noastre îşi vor găsi clipe de răgaz , oprindu-se ,din vâltoarea timpului, la umbra miilor de copăcei virtuali , pe care i-am plantat împreună în campania Petrom a anului trecut .

I-am observat la faţa locului(lângă Ploieşti), la sfârşitul săptămânii trecute,pe când ne întorceam de la etapa naţională a Olimpiadei Sportului Şcolar, ramura fotbal feminin , şi resimţind un fior de bucurie, ştiind că am contribuit şi noi la acest demers.
 Rădăcinile adânci , pe care le vor avea aceşti copăcei , vor fi, peste timp, legăturile care vor menţine unitatea acestor generaţii , implicate in voluntariat , de la cele mai fragede vârste, din dorinţa de a-şi lăsa amprenta pe clipa cea repede...

Peste ani, vom putea rosti şi noi cu mândrie : ,,Am fost şi eu la Şcoala lui Andrei "

Niciun comentariu: